valborgs helgen!!

ååh vilken underbar helg. kan ju börja med att berätta om valborg.

FREDAG: Den börja med att min älskade mamma kom och tog en kopp kaffe med mig niclas och felicia. dom skulle åka till min moster kariitta i uppsala. när dom drog sen hade dom tagit med sig felicia. så då hoppa jag in i duschen och gjorde mig klar för en resa till rö. möte upp matte efter han sluta och gick en liten söt promenad till centrum för att möta upp tommy. haha...sen bar de av till festens höjdpunkt nämligen till rö... haha
när vi kom fram så hämta timmy,benny,natta, och pierre oss. började grilla
när vi kom fram. och som vanligt en valborg kom regnet. då börja hemma bygget. nämligen spika upp en pressening från hus till bilen.. haha ja vi spika faktist i timmies bil...=) sen var de dax att hjälpa basse med brasan så man gick ju lösme yxan i skogen och basse fick ju bära allt..de va mysigt...
senare på kvällen så drog timmie fram sin gitarr så de varall sång i rö.. jätte mysigt.. brasan kom igång vid 12 på natten.=) så vi satte oss där och myste allehoppa... UNDERBART!!!! man blev ju lite trött sen.. så jag pierre och matte beställde en taxi och drog hem till pierre i kårsta. somna så klart... gud va skönt de va med lite sömn.

LÖRDAG: helena hämta mig matte och pierre så åkte vi ner till vallentuna igen. åt en pizza och gick och köpte kaffe och vandra hemmåt och då kom huvudvärken.. illa!! helena kom sen och så skulle vi gå ut i vallentuna på våning. jag hade värdens tuffaste skor.. ett par pippigula pumps. sweet....=) jag hade väldigt trevligt riktigt kul.. TACK SOM FAN!!

SÖNDAG: vakna jag upp ingen va hemma jätte skönt att bara vakna upp i en tom lägenhet pierre och matte kom sedan förbi och åt lite lunch. pierre och matte somna i soffan som vanligt..=P robin min lilla gullunge kom förbi och drack en kopp kaffe.. mys... så sitter jag här och väntar på att köttet ska tinna så middagen kan bli klar.. klockan är ju faktist kvart i 7. sen blir de nog en bra film och krypa ner i sängen och somna och vänta på att vardagen ska komma tillbax och mamma kommer med felicia.. som faktist har fått din 5:de tand i fredags..=) så nu får man akta sig med att stoppa fingrarna i munen på henne... hahha

pusss och kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

nä men visst inte ett ända ord om att du träffade mig i lördag elr att du ringde mig i morse o va så glad :P ne tack :P hahha

2010-05-02 @ 20:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0