skriver för igår.=)

hej hej. igår va en helt underbar dag inte för kallt och inte för varmt. utan alldelses utmärkt.
dagen började med att jag gick ner till centrum för att möta våran vän pierre. vi åt en god lunch och satt och snacka. ja helena var med oxå..
sen gick vi till ica för att köpa fika. de blev en picknick vid vallentuna sjön. jag felicia och pierre.. han träffa sig en god vän. men dock var de en anka. en halt sådan. så de passa ju rätt så bra ihop.. han satt och mata ankorna med muffins. medans jag och felicia satt och lekte i gräset. =)
sen blev de faktist lite kallt. så vi gick till centrum igen han skulle ta tåget hem. men vi träffa hans pappa så då slapp han de.

när jag kom hem sen så började jag möblera om i vardagsrummet. kände att jag behöve de.. prata oxå i timmar med CAMILLA....=) WEEEEEI... gud va vi prata.
sen kom martin. han skulle åka och klippa sig hos sina föräldrar så han tog med sig felicia så dom fick träffa henne lite..=)

jag satte mig ner vid datorn och såg att matte var inne. och jag ville fika. så han kom förbi på kvällen och drack kaffe med mig..=)
satt på balkongen och snacka lite skit. men nödvändig skit...=P haha..

klockan han och bli frammot 22 tiden å de var dax att prata med camilla igen...=) gick även och la mig i samma veva.. och hon prata mig till sömns... mys...=)=)

idag blir de att åka in till stan och ta lite proffs bilder på mitt hjärta.. min lilla Felicia.. men de berättar jag mer om ikväll..=)=)

pusss och kram alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0