vilken helg!!<3<3

ååh gud vilken underbar helg. helt underbar.
FREDAG: så vakna jag utvilad hos mamma. lekte med gull ungen. sen var de dax att åka iväg till centrum med  Pierre. vi möte Felicias pappa Martin. gick och handla sen var de dax att möta mamma. som skulle gosa med Felicia hela helgen. jag kom hem sen och gick och möte en underbar vän vid namn Therese. senare på kvällen så kom våran kompis "Tomten". satt och små snacka lite. fick för oss att dra på krogen i tuna.  haha gick inte och la mig förrän vid halv 4 eller så. sen skulle man upp och jobba dagen efter.

LÖRDAG: började dagen med en seg morgon. men blev bättre när jag satt på bussen på väg till Vaxholm för att jobba. där finns de inte så mycket att berätta. jobba jobba jobba...

på kvällen sen åkte jag till Robin och jobba lite till. gick sjukt bra. TACK ALLA SOM KOM!!
och tack till Robin som fixa allt hemma.. gick sedan till krogen träffa på Martin. han var nog lite väl överförfriskad..=P

SÖNDAG:ja gud va gjorde jag igår. jo jag var på konfirmation en kompis lillasyster. de va väldigt fint men även väldigt annorlunda från min konfirmation men de kanske inte är så konstigt. de va 6 år se. sen var de dax för fika när allt var klart i kyrkan. mycket gott.. tack hela den familjen för en mycket trevlig dag.
sen är de ju trotts allt lönings helgen så man är ju tvungen att åka och handla lite mat. så då bar de av till arninge. och titta de fanns ju ÖB haha. handla katt mat för 6 månader fram. =)=)
kom hem packa upp och laga mat. sen drog jag iväg till en kompis för att varva ner. mycket mycket skönt. sov även där de va ännu skönare än att sova hemma. för de va helt mörkt i rummet....myspys de...

ja å nu e jag hemma. de är måndag och jag ska betala räkningar. någon som vill ta över?

puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0