tidiga mornar!

jaha nu sitter man här igen. blev inget igår, åkte iväg på solsemester över natten. =P idag väntar en solig dag framför oss... ser så ut iaf. jag och lollo ska sätta oss någonstans med barnen så dom får leka medans vi sitter och fikar och snackar skit som man brukar  göra när man träffar sina vänner. så jag hoppas för guds skull att de inte blåser lika mycket som igår.  vad i helvete vad jag är tidigt upe igentligen. men jag väntar på felicia som har sovit hos sin mormor i natt. de va lite skönt. =) igår innan jag somna så tänkte jag på att försöka börja om på nytt... som alla andra tänker någon gång..

  1. sluta röka
  2. börja träna
  3. äta hälsosamt

men de är väl vad alla en gång tänker.. men sen om de händer de är en annan femma. men man kan alltid försöka. vore skönt att börja träna lite och i samband med att träna så slutar jag röka. äta hälsosamt vette fan. vad är igentligen hälsosamt.?? visst ingen skräpmat och sånt men hur kan man då få unna sig något. alla andra som tränar äter pizza hela dagarna men ändå går ner i vikt får ´den kroppen dom vill ha och allt sånt. de är FAN fusk.!
undra om jag ska börja vika lite kläder eller om jag ska sitta kvar och lata mig ett tag till. de blir aldrig något gjort om jag ska tänka så hela tiden..=( kan man inte anlita någon gratis arbetare som kan göra allt jag faktist inte orkar eller vill göra? någon kompis kanske? ne så elak e jag inte.
usch jag vill ju börja jobba och komma ut lite igen. jag jobbar som servitrisi vaxholm. mne måste nog kanske byta branch när lill stumpan börjar på dagis. blir kanske lite drygt att jag kommer jobba nätter och sena kvällar. vem tar då trollet. ?
eeeh de löser sig. måste sluta tänka på sånt nu när de faktist börjar blir vår på riktigt som jag länktat. sitter och kollar på den fina soluppgången. 
men men.... de blir inte den sista. som tur är.=)
ne nu måste jag nog gå och vika lite kläder så jag inte blir galen på mig själv att ingeting blir gjort hemma.

pusss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0