SOOOL!!

Å Jag har varnat på helt rätt sida idag. gud va sknt att gå och lägga sig och sova innan 10  för e gångs skull..jag sitter och funderar på om man kanske ska åka till norrtälje någon dag här. humm .. ja de kommer nog. idag blir de lunch med helena och middag med tomten. och där imellan blir de att städa om jag verkligen orkar sitta inne i de här fina vädret men de ser ut som om de blåser lite....och lite vind kan göra de SÅÅÅ kallt...blir säkert bra de där...
nu sitter jag och felicia i köket. hon leker med sina leksaker och jag med mina,,=P men hon börjar se lite trött ut. kanske går och lägger henne tidigare än vanligt. hon brukar ju sova mellan halv 10 och halv 12. men men mer tid för mig att vila på. ne jag måste ju göra mig klar för vårat lilla äventyr..=)
men men jagh kommer nog tillbax senare ikväll om de inte blir försent med middagen.=)

pusssar och kramar


Kommentarer
Postat av: Marita / Mamma/ Mormor

Låter härligt vilken fin blogg du har el ni menar jag

2010-04-28 @ 10:38:13
URL: http://englamita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0