REGN!!

De va inte lika kul att vakna idag som igår. de e ju regn som faller ner idag.. suck..
igår va iaf jag och lille trollet i centrum hela dagen med Helena vi åt lite lunch och gick runt och vandra i den fina vårsolen. helt underbart. felet var nog bara att de börja regna lite gran på kvällen.=( jag och helena var ute och åt med tomten senare på kvällen. min favvo jossi var där på våningen. fick en liten spejsat sak..=)

vist är den fin!!

 
de va nya cider. den gula är till helena och den rosa till mig.
ja jag hade ju inte felicia på kvällen hon var hos sin pappa. så vi lyxade lite.. gratis är godast..=P
jag åt svärdspätt mums vad gott de va.
jag hörde oxå en raggnings replik jag inte kommer att rekomendera.
" hej vill du följa med ut och vara mitt vindskydd."
stackars tjej som fick höra den... kan inte  vara lätt..
åååh vad ska man göra en dag som denna då? ja de åter kommer jg med när de händer..=)

vi hörs när vi hörs och syns när vi syns..
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0