måndag? humm ne tisdag e de ju.

min dag har bestått av att bara vara hemma och latat mig. är så trött på allt hummm

men jag har lagt ut mina skor på skor på blocket. någon´som är intreserad? http://www.blocket.se/vi/27141234.htm jätte fina men använder dom dock inte. så nu hoppas jag bara på att få iväg dom.

idag har jag även gjort klart Thereses kort till hennes dotter Ofelia. jätte fina blev dom tycker jag iaf.


sen har jag och felicia badat och hittat henns nycklepigge dräkt. =) den är för rolig.den dräkten fick hon av sin mormor när hon kom hem från malaisia. jätte söt. men börjar tyvärr bli lite liten.

men nu blir de nog ´kudden för mig.

känns som de blir en lång dag imorgon. känner mig redn slut av tanken bara.. suck..=)

puss och kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0