lugn och fin!!

idag har min dag varit helt underbar. lugn och skön.precis som den ska.. gick till centrum och möte pierre och gick och åt lunch. sen va de bara att handla. de fanns chokladtårta billigt.. mums.. så jag köpte 2. 1 år slut och 1 ligger i frysen...nu sitter lilltrollet och leker och pierre ligger och sover i soffan...får se vart resten av dagen slutar.. undra vd jag ska göra nu.. städa ne de orkar jag inte göra.. är lite halv seg själv. skulle behöva sova någon timma men nej nej.. Felicia vill inte sova då kan inte jag häller göra de.. =(
vill så gärna att de ska bli helg. varje gång jag vanat så har jag trott att de är fredag. varför? jag ska inte göra något specielt på fredag. humm.. inte vad jag kommer ihåg iaf. och jag har även trott att de är valborg i helgen.
hum skumt..
ikväll blir de nog lugnt hoppas felicia lägger sig tidigt ikväll så jag kan lägga mig i soffan och glo på någon bra film..
åååh jag vill ha körkort så jag kan åka iväg en sväng till ikea.. skulle verkligen behöva de..
köpa lite saker till skrutten.
eller bara sticka iväg och göra något. man bor ju i en sån bra komun.. humm eller inte.. finns inget att öra allt är trist..

jag vill ha en egen lägenhet där jag och snorpan kan bo..där man kan tapetsera/måla om möblera om precis när man vill.. och rensa ut saker. men de går inte nu.. bor ju som sakt hos exet... och de e ju inget man är så himmla stolt över men de är tak över huvudet iaf...så varför klagar man??..
sen vill jag även att felicia ska börja gå , prata så man kan vara ute och leka... vilka drömmar jag har i huvudet.. ja allt de där kan ju bli sanning tillslut men inte drömmarna.. orkar nog inte berätta allt... jag garvar ju själv åt mitt drömmande..=P

Ååh  kan inget spännande hända.. eller någt riktigt galet... så man kan skratta lite..=) ett gott skratt förlänger ju livet som dom säger...

ne nu ska jag väl försöka ägna mig åt något viktigt kanske plocka ur diskmaskinen och vika lite tvätt..


pussss och kramm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0