jaha!!!

jaha nu sitter man igen framför datorn . harsån otroligt känsla av att hela jävla komunen drar lott om vem som sa ha mest otur..BINGO de blev ju jag igen som vanligt... sov i vallentuna har jag lust att sprnga. jag har ju ingen lägenhet och alla kontakter här i min lilla hålla. men nej nej sätt mig på lidingö. kastaut mig från komunen bara!!!! jag som i alls kämpat alls för att få de mesta ordnat runt omkring mig i tuna.. felicia har fått dagis plats och soc och min psykolog vet om min sitts... känn barasmdom vill bli av med mig förtt minska deras jobb...(mer fika raster) FAAAAAAN!!! hur mycket ska man igentligen ta. hur mycket ska man orka.. jag vill gå upp till soc och bomhota do allehoppa.. men va fan hjälper de.. ååååh suck!!!
de är bara att kämpa vidare.

jag sitter och drömer varje dag om att någo bara ska komma och ge mig en lägenhet där jag och min underbara dotter ska bo. jag vill att allt ska funka. så jag kan orka igen. de är knappt att jag orkar ta hand om min dotter. de känns värdelöst. åå fan jag orkar inte längre. min mamma har varit en ängel som tar felicia någon natt hit och dit så jag kan sova och varva ner. hon är helt underbar.. ÄLSKAR DIG MAMMA!!!!

ne nu ska jag sätta mig ner med mamma och kolla på lyxfällan.. kanske kan få något bra tips om en bättre ekonomi...hehe

pusssss och kramm..!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0