ja så var de tisdag.!

jaha nu har ännu en dag gått. igår tog jag de mest lugnt gick och möte Therese vi hade faktiskt namnsdag igår.=) så de fira vi med en god lunch. jag åt min sallad som vanligt och hon wok kyckling.=) de va riktigt gott.
sen är de ju eviga handla handla handla. suck varför kan inte mat och sånt vara gratis.??
på kvällen kom min underbara vän Robin förbi och lämna lite saker till mig.. mums...

Martin åkte iväg till Väsby med Felicia så jag var själv en stund på kvällen. eller själv och själv humm.. jag hade besök fram till kanske halv 10,. sen var jag helt död!!
gick väl och la mig vid halv elva gud va skönt de va att sova.. kändes som jag inte gjort de på väldigt länge..

idag blir de till att göra lite kort som Therese har beställt av mig. hennes dotter fyller år om 3 veckor. så de blir lite inbjudnings kort. ja om Felicia tillåter blir de att göra dom. har ju tills den 3 maj på mig. så de hinner jag nog.

men nu blir de gröt tajm för Felicia som sitter och pratar bredvid mig och leker med sin bok. att en liten bok kan vara så kul men vad säger man små barn roar sig lätt.

puss och kram på alle hoppa så hörs vi när vi hörs...!!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0