En dag i soffan!


jaha nu har ma skaffat sig en så där blogg som alla tjatar om. syrran fick hjälpa mig att göra klart allt.
så nu är de väl bara för mig att skriva, har ju trots allt barnvakt. eller banvakt och barnvakt vet jag inte men syrran och dano ligger och kryper på golvet tillsammans med lille felicia.

man kanske ska börja att berätta vem jag är. jag är en ensamstående mamma på en dotter på 8½ månad. och jag är förbannat trött på alla andra mammor som ska leva enligt regelboken.. VARFÖR? är de inte bara enklare att leva sitt eget liv och göra de man själv känner fört. jag är inte den som går till öppna förskolan tycker de är väldigt trist. jag går heller inte ut med 5-10 mammor och fikar på dagarna och går långa promenader. men min dotter mår bra iaf. inga fel på henne direkt...så varför lägga sig i andras jobb som mamma.? 
men men slut klagat nu för stunden iaf.

jag och min gullunge bor tillsammans med henne pappa men vi separera för drygt 7 månader sen, men jag blev av med lägenheten och soc kan inte hjälpa mig. jag länktar nu tills jag kan börja jobba, tjäna lite pengar och känna att man klarar sig en månd utan problem och även kunna försöka få en lägenhet. men de blir väl bättre tider.

men men nu måste jag sluta. men kommer säkert tillbax senare idag och berättar mer om mitt liv...


          pussar och kramar  tessi

Kommentarer
Postat av: Lollo -Mamma till Theodor !

Jävla het blogg du har måste jag säga ;)

2010-04-14 @ 14:28:53
URL: http://miprincipe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0