Årets första picknick!!!

jaha då har man varit ute hela dagen i vallentuna parken..=P gud va skönt de va. men barnen lekte inte så mycket felicia sov mest. men jag har solat och solat men misstaget jag gjorde var att ha solglasögonen på mig hela tiden så nu har jag ränder i ansiktet. ine snyggt. men de är bara att försöka "glöma" solglasögonen hemma imorgon om de är lika fint väder. man får väl lägga ut någon bild sen på min , lollos och barnens picknick..

sen har man fikat på ute serveringarna som har börjat nu. var barnledig en stund på kvällen...lill trollet var hos sin pappa.  så nu har man lagat mat och tänkte lägga sig i soffan och kolla på golnytt även kallat efterlyst.. haha..
har ju fått en påse chips och dip vilken kväll..=) underbart..

men god natt..

pusss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0