ååååh helvete!!!

vilken jävla period de varit nu då.. alla små  motgångar har blivit till dom största... jävla as ,skit ååååh va trött man blir på allt ibland..

men men jag fick iaf jobba en dag denna helg.. gud va skönt de va.. länktar tills dom ringer in mig igen...

idag har man mest tagit de lugnt.. träffa pierre eller rättare sakt kryckan...ne nu va jag elak.. vi har väl ätit lunch och pratat skit,,

imorgon har jag en plan. först ska jag väcka pierre vid 8-9 på morgonnen.. sen när han kommer till mg ska jag ha picknick om vädret tillåter..=) kan ju vara mysigt...
 åååh jag orkar verkligen inte skriva något mer nu.. ligger i sängen med världens ryggvärk..
funderar på att sälja ryggen eller något liknande...

komer tillbax imorogn och berättar om min super plan..=)

pusss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0